Feb 10 2017

Alla medlemmar är välkomna på ÅRSMÖTE 28/2

Tisdagen den 28 februari kl 19.00 i moderaternas partilokal på Norra Långgatan 22 är det dags för Landskronamoderaternas årsmöte.

Årsmötet kommer att välja ny styrelse samt verksamhetsberättelsen och räkenskaperna för 2016 kommer att redovisas.

Motioner bör vara inkomna till styrelsen senast 14 februari och skickas enklast via mejl till emil.tingstrom@gmail.com. Även eventuella övriga praktiska frågor kring årsmötet kan ställas till undertecknad.

Förslag på kandidater kan skickas till valberedningens samordnare Björn Falk under mejl adress bjorn.falk@samres.se

Vi ser dig gärna vid lust och möjlighet på fika innan mötets början. Från klockan 18:00 kommer det att serveras semlor och kaffe. Anmälan om deltagande är inte obligatorisk men med tanke på att det kommer bjudas på en semla och dryck innan så är det bra om det anmäls senast en vecka före, d.v.s. senast tisdagen den 21 februari. Tänk på att uppge om du vill ha glutenfritt eller laktosfritt alternativ.

Varmt Välkommen!

Landskronamoderaternas Styrelse/Emil Tingström,  ordförande
emil.tingstrom@gmail.com   alt   0707 20 15 10
emil